من، پژمان و آیسان

متن مرتبط با «شیرین زبونم» در سایت من، پژمان و آیسان نوشته شده است

شیرین زبون

  • نیلوبلاگ

    xa0 خودت به خودت میگی من شیرین زبونم!! یه بار هممون رو داشتی به فامیل صدا میزدی،برام خیلی جذاب بود تسلطت! تقویم رو چند روز پیش چک میکردیم تو می پرسیدی این جا تولد کیه،و من هر ماه رو میگفتم تا رسید به آبان و تولد بابا پژمان،گفتم واسه بابا تولد بگیریم؟ خیلی جدی گفتی بذار از مامان فرشته سوال کنم!! از واژه "البته" زیاد استفاده میکنی جالبه که دو تا از همکارای آقای ادارمون رو یادت میاد و از حالشون میپرسی،و از همه جالب تر که می دونی ریسمون رفته،می پرسی کسی اومد جاش!!! تو می فهمی واحد بی مسئول نمیشه،ای...

    ادامه مطلب