چکاپ . مریضی

خرید بک لینک

سیزدهم بردیمت پیش خانوم دکتر واسه چکاپ؛گفت ایراد نداره وزن نگرفتی،گفت در سال دوم وزن گیری کمتره و دوکیلو وزن بگیری کافیه ... قدت رو هم ایستاده گرفت گفت روی تخت نخوابی که گریه سر ندی! مسلما وقتی توی گلو و گوشت رو نگاه کرد گریه کردی اما در کل خانوم بودی!

متاسفانه امروز صبح که بیدار شدی وقت خوردن املت بالا اوردی،سرفه کردی و بالا اوردی.من گفتم شاید چون سرفت گرفته اینجوری شده؛اما دوبار دیگه هم بالا اوردی.الان منتظرم مامان بیارتت بریم دکتر... خدا کنه چیزی نباشه کوچولوی من

من که فکر کنم توی مطب دکتر ویروسی شده باشی فدات شم

من، پژمان و آیسان...

ما را در سایت من، پژمان و آیسان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 14:04

صفحه بندی