سلام گلی..خوش گذشت کرج؟ کوتاه بود اما فکر کنم بهت خوش گذشت.روز پدر هم بود و حسابی واسه بابا و بابایا شیرین شدی و کادوهاشون رو دادی ...
من، پژمان و آیسان...ما را در سایت من، پژمان و آیسان دنبال میکنید
برچسب: کرج روزنامه همشهری, نویسنده: بازدید: 42