من، پژمان و آیسان

متن مرتبط با «مایه افتخار» در سایت من، پژمان و آیسان نوشته شده است

مایه افتخار

  • نیلوبلاگ

    وصفش سخته،خیلی شنیده بودم که کسی بگه به بچه ام افتخار میکنم،شاید خودمم زیاد به آیسان گفته باشم بعد از رفتار مطلاوبش و شبها قبل خواب،اما یه روزها و یه اتفاقاتی هست که وجود آدم رو شیرین میکنه،اولین بار این حس بعد از اعلام جنسیت دخترکم بود که حس کردم طعم دهانم شیرین شده! ... و این بار خودش یک فعالیت رو چنان موفقیت آمیز انجام داده بود که تمام سلول های بدنم پر از غرور و شادی بود ... وقتی در کلیسا،با آن موهای فر زیبا و لباس عروس، قدمهای موقر بر میداشت و حلقه ها به دست به سمت عروس و داماد می رفت،فلش د...

    ادامه مطلب